Monday, 5 April 2010

RANEA WITH NEW HAT (its frm Bandung)




Mase ni rumah sgt bersepah2 so abaikan situasi bahagian belakang nea :) Almaklum la kan, ms ni baru je balik dr bandung..tu yang tak sempat nak mengemas lagi. Baba pun dah pengsan..tak de sape nak tolong kemas. so biakan dulu la 2, 3 hari baru la bonda kemas bile penat dah hilang hihihi..punye la pemalas...hat ni bonda n baba beli mase pergi bandung tu...dah mcm boy bonda tgk anak bonda ni..

2 comments:

  1. bonda....kenapa xbeli satu utk rafiq ehehehehhe

    ReplyDelete
  2. Hai sara, maafkan bonda...tu pun last minit syg..lain kali bonda pegi bonda belikan k :)

    ReplyDelete