Saturday, 24 July 2010

Open present time~~~

Punye la peram gamba nj, baru la bonda ade mase nak upload kat blog nea :)
Tq to all yg bg nea present ms besday party aritu :) nea sgt happy membuka hadiahnye...

Selonok anak bonda yeh, mesti terperanjat sbb tak penah dpt present bnyk mcm tu. hehehe rezeki nea. bonda alhamdulillah :)

Bear sgt bnyk nea dpt, baju, wang saku hihihihi n toys.....nea suke la. tak habis2 main je sekarang :)

This tiger nea dpt dr uncle khef die...see nea kiss tiger :P


Time to open mama rina n papa ajai present...its was dress ralph lauren so nice.....nea n bonda sgt suke...tq both. walau pun tak dapat dtg ms besday nea tapi tetap ade present. tq tq....

Tu la sedikit sebanyak gamba nea :)
Bonda n baba sgt bz skrg, menguruskan rumah yg bakal kami pindah tak lame lagi. Insyaallah :)
Apepun ingt nea selalu k :) bobbye......jumpe lagi....