Saturday, 24 July 2010

Open present time~~~

Punye la peram gamba nj, baru la bonda ade mase nak upload kat blog nea :)
Tq to all yg bg nea present ms besday party aritu :) nea sgt happy membuka hadiahnye...

Selonok anak bonda yeh, mesti terperanjat sbb tak penah dpt present bnyk mcm tu. hehehe rezeki nea. bonda alhamdulillah :)

Bear sgt bnyk nea dpt, baju, wang saku hihihihi n toys.....nea suke la. tak habis2 main je sekarang :)

This tiger nea dpt dr uncle khef die...see nea kiss tiger :P


Time to open mama rina n papa ajai present...its was dress ralph lauren so nice.....nea n bonda sgt suke...tq both. walau pun tak dapat dtg ms besday nea tapi tetap ade present. tq tq....

Tu la sedikit sebanyak gamba nea :)
Bonda n baba sgt bz skrg, menguruskan rumah yg bakal kami pindah tak lame lagi. Insyaallah :)
Apepun ingt nea selalu k :) bobbye......jumpe lagi....

4 comments:

  1. wah banyk hadiah nea ye....mesti seronok nea bukak sume hadiah tu kan...hehhe....lena nea tido pasni di kelilingi bear n doll.....sayangnya ai x dapat datang haritu...moga kita dpt jmpa dilain kali ye bonda ranea....teringin nk jmpa nea yg comel...

    ReplyDelete
  2. mummyar :
    hehehe tu la sakan die membuka hadiah
    sambil nak buka hadiah sambil nak mkn rapping present tu hahaha :)
    tu la tunggu jugak aritu, tak pe nnti raya boleh jumpe insyaAllah...teringin nak jmpe u jugak....................

    ReplyDelete
  3. uiiiiii syok tu! mestilah syok kan...nnti dah pindah bgtau mama k

    ReplyDelete
  4. ok mama :) i will n jemput mama dtg sekali :) yahoo

    ReplyDelete