Wednesday, 14 October 2009

VISIT AMMAR FIRASH




Jeng...Jeng...Jeng mcm bf & gf je bonda tgk tapi dorg ni kire 2 pupu la :) Belum sempat2 nak beraya umh abg mie ngn k. aida, smlm baru la sempat singgah. duit raya fir pun baru nak bg semalam. Ranea 5 bulan ammar firash 4 bulan tapi fir lagi debok, geram sgt tgk die bnyk isi hehehe :) lagi2 fir baru cukur rambut die lagi la nmpk tombam. Dorg ni mcm kwn baik tgk la aksi dorg tu...nnti dah besa msti segan2 tgk pic ni :)
p/s : Jadi anak yg baik ye syg, dengar cakap mummy n bonda k.
LOVE BOTH OF U DEAR

No comments:

Post a Comment