Friday, 17 July 2009

Foto Shoot Ngn Ranea and playing time :)

Ni lah permainan ranea yg baru...senang je die nak tdo klu dalam rocker ni :)

Jom tgk gamba ranea, kecik2 dah pandai tgk ikan :) bukan main diam je die klu tgk ikan bonda die pulak penat nak dukung die hihi:)


Ya Allah smpi terteleng2 die tgk ikan :) hehehe lawak la die ni..







hehehe ni msti mama die (rina) suke ngn aksi ni die buat muke mengade2 sgt huhu :) gamba ni sbnrnye die tengah baring atas paha baba die smbil borak2 la kononnye bahase die. kuat bukan main klu die bborak :) last2 menangis klu dah penat....ranea2 geram tul bonda...

tengok baba die melayan kerenah ranea..suke la die :)




tak silap bonde dlm hidung tu ade tahi idung kan hehehe:) bia je la hihi

bulatnye ranea...

Main gusti ngn bonda yeh hehehe :)
ok smpi sini dulu :) see ya

No comments:

Post a Comment