Thursday, 16 July 2009

Foto Shoot Ngn Ranea



amboiiiii lidah tu ejek cape?

main cak cak ngn bonda yeh...









dir dah penat nak nangis la tuh....sian die yeh penat posing2...

bonda suke gamba ni...hehehe kelaka..



Sbnrnye baba nak tgkp gamba ranea naked...ade gambar tu tapi bonda tak mskkan la nnti ranea malu hihi :) memang baba saje nak tgkp mcm tu...

Half naked pun tak pe la yeh...



gengaman tgn ranea ...






Geram ngn ranea ni rase nak gigit je...

msti ranea kate nape tak abis2 lagi ni banyak btl baba tgkp :)

Ok sekian dulu...gamba ranea ngn baba tak de pun kan tu la bonda tak reti tgkp gamba la hehehe...sian baba.

No comments:

Post a Comment